CD Your Favorite Songs from 100 Disney Channel Original Movies

Postado por Neves


Tracklist:

1. Wildside (de “Adventures in Babysitting”)
2. Rotten to the Core (de “Descendentes”)
3. Breaking Free (de “High School Musical”)
4. Gotta Go My Own Way (de “High School Musical 2”)
5. Cruisin’ for a Bruisin’ (de “Teen Beach Movie”)
6. Gotta Be Me (de “Teen Beach 2”)
7. Strut (de “The Cheetah Girls 2”)
8. One and the Same (de “Programa de Proteção para Princesas”)
9. This Is Me (de “Camp Rock”)
10. Introducing Me (de “Camp Rock 2: The Final Jam”)
11. Call Me, Beep Me! (The Kim Possible Song) [de “Kim Possible”]
12. Determinate (de “Lemonade Mouth Uma Banda Diferente”)
13. DC Classics Medley


CD Filme Original do Disney Channel Your Favorite Songs from 100 Disney Channel Original Movies Download Descendentes High School Musical, Teen Beach Movie, Teen Beach 2, The Cheetah Girls 2, Programa de Proteção para Princesas, Camp Rock, Kim Possible, Lemonade Mouth

0 comentários :

Postar um comentário